Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Εισαι ο Ηγετης μας!

Πολυαγαπημένε μου πρόεδρε,

Αρχικά, να σου δώσω τα συγχαρητήρια μου διότι κατάφερες εμπράκτως αυτό που θεωρείται αδύνατο από τη θεωρία του μάνατζμεντ: δηλαδή να διοικείς όχι μόνο ένα κάρο επιχειρήσεις αλλά και τις δύο μεγαλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες στην Ελλάδα ταυτόχρονα.

Δεν σου κρύβω πρόεδρε, ότι όλο αυτόν τον καιρό ένιωθα μια πικρία για σένα. Δεν λέω, είχες καταντήσει τον μισητό μας αντίπαλο περίγελο στην Ευρώπη, είχες υποβάλλει σε αλλεπάληλλα ηλεκτροσόκ τους οπαδούς, τους παίκτες και τους προπονητές του, είχες φέρεις τον απεχθή με τα ερυθρόλευκα χρόνια πίσω, αλλά πρωτάθλημα δεν μας έδινες, εκτός από την μία χρονιά που επιτέλους άφησες ελεύθερο τον εαυτό σου να αυτοσχεδιάσει και εμπιστεύτηκες τις εμπνεύσεις σου.

Από τη φετινή χρονιά είχα έντονα παράπονα πρόεδρε. Έφερες ένα προπονητή για την άλλη σου ομάδα που μου έκοψε την μοναδική πηγή χαράς που είχα. Έβαλε τέλος στις νύχτες κωμωδίας, ανάγκασε ακόμη και ομοϊδεάτες μου να τον σεβαστούν, έκανε την Ευρώπη να τον προσέξει, εξασφάλισε αγωνιστικά για πρώτη φορά αντικειμενικές διαιτησίες εκτός συνόρων. Όπως αντιλαμβάνεσαι, απογοητεύτηκα. Πάει και το τελευταίο μου αποκούμπι, είπα. Και σαν να μην έφταναν αυτά, μου ριξε και μια τεσσάρα, που λεγα ότι δύσκολα θα την ξεχάσω. Αποδεκατιστήκαμε πρόεδρε. Παιδομάζωμα μας έκανε ο Ολυμπιακός στα πιτσιρίκια. Νομίζαμε ότι μας είχες ξεχάσει για τα καλά. Σωτηρία δε βλέπαμε πουθενά.

Και όμως σήμερα η αλήθεια ότι μας αγαπάς και δεν μας ξέχασες έλαμψε πρόεδρε. Χάρη σε εσένα. Που με μια κίνηση μαγική, ανεπανάληπτη, αξέχαστη, διαλύεις σήμερα το ηθικό του αιωνίου μου εχθρού, του κόβεις τα πόδια μια και καλή για πρωτάθλημα και κύπελλο, και επανεγκαινιάζεις τις νύχτες κωμωδίας στην Ευρώπη. Και εκεί που δεν είχα τίποτε πρόεδρε, μου τα δωσες σήμερα μια και καλή ΟΛΑ. Και διαιτησία πρόεδρε (αυτό το είχα προσέξει, δε μπορώ να πω), και πρωτάθλημα, και γέλιο αστείρευτο από δω και μπρος. Μου πρόσφερες σήμερα, πρόεδρε—τρέμουν τα χείλη μου απ ‘τη συγκίνηση—τα νέα πέτρινα χρόνια για τον αιώνιο. Ξεπέρασες, πρόεδρε, Κοσκωτά και σαλιαρέλη. Χαλάλι η υπομονή με τον ραλίστα και τον Μπαινο-Βγενόπουλο πρόεδρε, εσύ ήσουν πάντα η λύση, εσύ ο απελευθερωτής, εσύ ο Μωάμεθ ο Πολιορκητής, εσύ και η κερκόπορτα. ΕΣΥ. ΕΣΥ. ΕΣΥ.

Σε προσκυνώ δουλικά,

Ένας βάζελος